Wonder Boy: The Dragon's Trap
The cult classic returns with hand-drawn animation and re-orchestrated music! Battle dragons, transform into unique animal forms, and explore vast lands in search of a cure. Switch anytime between modern visuals or retro 8-bit style!
Play as the game’s classic character, Hu-Man, or in support of War Child UK’s Day of the Girl campaign you can now play as Hu-Girl and support girls around the world. You can also inhabit Lizard-Man, Mouse-Man, Piranha-Man, Lion-Man, and Hawk-Man, and use their unique abilities to uncover the land’s deepest secrets.