WonderCat Adventures
WonderCat er et spændende løbe-platformspil, hvor man skal have hurtige reflekser. Hjælp WonderCat med at vende hjem gennem 5 verdener, 50 baner og 5 gigantiske bosser. Saml de glødende sten for at låse op for 5 hemmelige niveauer og yderligere præstationer.