Wonderputt Forever
Odkrywaj nieustannie zmieniające się poziomy z trzema trybami w grze Wonderputt Forever, czyli wypełnionej przygodami grze w minigolfa.
Wonderputt Forever to pełna przygód gra na niesamowitych, zmieniających się polach golfowych, z trzema różnymi trybami gry. Odkryj grę, która jest kontynuacją chwalonej przez krytyków gry Wonderputt.
Poczuj nostalgię podczas podróży do miejsc, w których nigdy wcześniej nie było dane Ci być, jednocześnie odkrywając historię ludzkości obejmującą wieki hipnotycznej transformacji i przyciągającej wzrok sztuki. Dokładnie planuj swoje uderzenia i zanurz się w tę grę w minigolfa z setkami niepowtarzalnych poziomów.
Środowisko naturalne przemienia się w podwodne parki, przyroda w wieże ze zwierząt, grzyby atomowe w miasta w chmurach z labiryntem sklepów z pamiątkami, a czarne dziury w przestrzeń kosmiczną. 54 środowiska opowiadają historie każdej ludzkiej ery rozwoju.
Zrelaksuj się, wybierając pośród trzech trybów gry i rozwiązując różne zagadki. Tryb Par to główna atrakcja. Udoskonal swoją grę i zdobądź miejsce na szczycie tabeli wyników wraz z rozwojem tej historii. Odblokuj tryb Zabytków, by ponownie przejść przez główne pola i walczyć o nowy cel: odtworzenia DNA i przywrócenia życia na wyspie. A potem baw się dalej w trybie Geometrii, w którym dołki mają geometryczne motywy.