WORD SEARCH BY JGABRIB
At spille ordsøgningsspil hjælper med at forbedre fokus, opmærksomhed og mønstergenkendelse på en rolig og behagelig måde. Det er en let mental øvelse, der holder sindet aktivt, samtidig med at det giver en afslappende pause fra hurtige spil.