Workers & Resources: Soviet Republic - Biomes
Build a Soviet superpower across three new biomes: the scorching desert, the unforgiving tundra, and the lush tropics, each with its own challenges and opportunities. The spirit of socialism knows no bounds!
Establish a glorious nation from the ground up on unpopulated maps, or explore populated maps that feature existing small towns with architecture fitting their respective biomes, begging to be united by a visionary leader.