Workers & Resources: Soviet Republic - Soundtrack
Ścieżka dźwiękowa z Workers & Resources: Soviet Republic zawiera wiele pompatycznych utworów, do których możesz budować swoje państwo. Czy realizujesz plan pięcioletni, czy zarządzasz handlem na skalę globalną, kompozycje Rotema Hechta są idealną muzyką zwiększającą produktywność i sprawiającą, że twój kraj rośnie w siłę, a ludzie żyją dostatniej.