Workers & Resources: Soviet Republic - Soundtrack
The Workers & Resources: Soviet Republic soundtrack features a multitude of glorious tracks to build a nation to. Whether you’re establishing a five-year plan, or managing trade at a global scale, Rotem Hecht’s compositions will provide the perfect music to improve productivity and ensure your success.