Workers & Resources: Soviet Republic - Soundtrack
Workers & Resources: Soviet Republic Oyun Müzikleri bir ulus inşa etmek için gereken çok sayıda şanlı parça içerir. Bir beş yıllık kalkınma planını uygularken veya küresel ölçekte ticari ilişkileri yönetirken Rotem Hecht'in besteleri verimliliği artıracak ve başarını sağlama alacak kusursuz müziği sağlayacak.