World of Goo 2 – ścieżka dźwiękowa
47 pięknych i zapadających w pamięć utworów muzycznych autorstwa Kyle'a Gablera i Jonny'ego Trengrove'a. Ścieżka dźwiękowa zawiera także dzieła dziesiątek utalentowanych muzyków z globalnej społeczności World of Goo.