World Turtles
Żółw wzywa! Miłujące pokój plemię Meeps powierzyło Ci misję uratowania ich świata, który znajduje się na grzbiecie gigantycznego kosmicznego gada. Opracuj nowy sposób na przetrwanie dla Meeps i stwórz zrównoważone społeczeństwo... Nie zapominaj także o karmieniu Wielkiego Żółwia, aby nie zginął w trakcie swojej bezkresnej podróży.
„World Turtles” to niesamowity system budowania kolonii, którego głównym celem jest zrównoważony rozwój. Meeps są chętne do pracy, pełne entuzjazmu i niestety wyjątkowo zagubione bez silnego przywództwa.
Wtedy pojawiasz się Ty. Rozbuduj Meepwilizację z małej wioski w jednym z zakątków żółwia do potężnej kolonii, która sprosta wyzwaniom związanym z życiem na plecach kosmicznego gada.
Czeka Cię eksploracja spoczywającego na żółwim grzbiecie świata, jednoczenie plemion Meeps i poszukiwanie nowych sposobów na zrównoważenie ekonomiczne. Rozgrywka jest niezwykle różnorodna ze względu na proceduralne generowanie żółwia i wszechświata, przez który podróżuje. Ale kiedy na żółwim grzbiecie zapanuje pokój, a wygłodniały gad będzie bezpieczny... nadejdzie czas na rozpoczęcie Programu Kosmicznego Meeps (Meeps Space Program)!
Najedzony i zdrowy, Wielki Żółw może zabierać Meeps, gdzie tylko zechcą. Jednak choć przestrzeń kosmiczna jest pełna możliwości, czyha w niej również wiele niebezpieczeństw! Sektory mogą wpłynąć na życie na żółwim skorupie – zmienić klimat, poziom wody lub rozpętać (nie)naturalne katastrofy. Starannie przygotuj Meeps i pomóż im przetrwać podróż ich życia.
„World Turtles” jest owocem pracy pełnego pasji dewelopera z RPA, który zawsze marzył o tym, aby tworzyć dla innych. Koncepcja „World Turtles” zasługuje na dalszy rozwój, wraz z entuzjastyczną społecznością. Dołącz do wczesnego dostępu, wskocz na żółwi grzbiet i weź udział w tej osobliwej, międzygalaktycznej opowieści!