World War Z: Aftermath – Raven Weapon Skins Pack
Dodaj wyjątkowego stylu swojemu arsenałowi do walki z zombiakami dzięki pakietowi Raven Weapon Skins Pack, który zawiera 4 skórki premium w tematyce kruka, po jednej na każdą broń.