World War Z: Aftermath – Rat Packs Weapon Skins
Pokaż hordom szczurów, że nie lękasz się żadnego wroga, dzięki pakietowi Rat Packs Weapon Skins, który zawiera 4 skórki premium nawiązującej wyglądem do gryzoni – po jednej na każdą broń.