World War Z: Aftermath - Rat Packs Silah Görünümleri
Her bir silah için bir tane olmak üzere 4 premium kemirgen temalı görünüm içeren Rat Packs Silah Görünümü Paketi ile o fare sürülerine hiçbir düşmandan korkmadığını göster.