Aktualizacja World War Z: Aftermath
World War Z: Aftermath to najlepsza kooperacyjna strzelanka zombie, inspirowana przebojowym filmem Paramount Pictures i kolejną ewolucją oryginalnego hitu World War Z, który urzekł już ponad 15 milionów graczy. Odwróć losy apokalipsy zombie na konsolach i PC dzięki pełnej rozgrywce międzyplatformowej. Dołącz do maksymalnie trzech znajomych lub graj sam z członkami drużyny AI przeciwko hordom wygłodniałych zombie w intensywnych epizodach fabuły w nowych, spustoszonych przez zombie lokacjach na całym świecie. Odbij Watykan w epickiej konfrontacji w Rzymie i połącz siły z ocalałymi na zaśnieżonym rosyjskim półwyspie Kamczatka.