World War Z
İnsan nesli tükenmek üzere. Zombi kıyameti New York'tan Moskova'ya, Kudüs'ten Tokyo'ya ve Marsilya'ya kadar her yeri sardı ve yayılmaya devam ediyor. Dünyanın sonu yaklaşmışken bir avuç insan sürüyü yenmeye ve ölülerden kurtulmaya çalışıyor.
4 oyuncuya kadar iş birliği imkânı ve akın akın gelen zombileriyle World War Z, kalbini yerinden çıkaracak bir üçüncü şahıs nişancı oyunu. Paramount Pictures yapımı filmden esinlenerek yapılan bu oyunda, hızlı silah çatışmaları ve bu dünyaya ait yeni hikâyeler göreceksin.
Hayatta kalmak için diğer oyuncularla savaş: Birkaç aksiyon dolu Oyuncu vs Oyuncu vs Zombi oyun modu, eşli görevleri tamamlayan bir yapıya sahip.