World War Z
Humanity is on the brink of extinction. From New York to Moscow, through Jerusalem, Tokyo and Marseille, the undead apocalypse continues to spread. As the end looms, a hardened few band together to defeat the horde and outlive the dead.
World War Z is a heart-pounding coop third-person shooter for up to 4 players featuring swarms of hundreds of zombies. Based on the Paramount Pictures film, World War Z focuses on fast-paced gameplay while exploring new storylines from around the world.
Coop story-driven campaigns: survive around the world, as unique groups tell their stories of perseverance.
Fight other players for survival: several intense Player vs Player vs Zombies game modes complement the coop campaigns.
Grow stronger: unlock powerful weapon upgrades and level 8 character classes to take on greater challenges.