World War Z - Chibi Kimiko Skin Pack
Unicestwiaj hordy zombie w niesamowitym stylu dzięki pakietowi skórek broni Chibi Kimiko. Zawiera 5 skórek broni z podobizną olimpijskiej strzelczyni Kimiko Nomury w stylu anime.