World War Z - Chibi Kimiko Skin Pack
Chibi Kimiko Görünüm Paketi'yle, zombi sürülerini tepelerken tarzından ödün verme. Olimpik atıcı Kimiko Nomura'nın anime üslubunda yapılmış portresini sergileyen 5 silah görünümü.