World War Z - Las Vegas Episode
Hayatta kalan yeni felaketzedelerin Las Vegas'ın ikonik bölgelerinde zombilerle savaştığı yeni bir hikâye bölümü! Salgının gölgesinde, enfekte olmuş sürüler Las Vegas'ın boş sokaklarında dolaşırken, yaşayanlar ise bir çıkış yolu arıyor.