World War Z: Aftermath – Pre-Apocalypse Characters
Wyposaż się w stroje premium sprzed czasu, kiedy apokalipsa zombie wywróciła świat do góry nogami. Stroje premium w tym pakiecie obejmują stroje dla Danieli Martín, Bunko Tatsumi, Siergieja Popowa i Ethana Wolfe'a.