World War Z: Aftermath - Pre-Apocalypse Characters
Zombi kıyameti dünyayı tepetaklak etmeden önceki zamanlardan kalma premium kıyafetleri kuşan. Bu paketteki premium kıyafetler Daniela Martín, Bunko Tatsumi, Sergei Popov ve Ethan Wolfe için olan kıyafetleri içeriyor.