World War Z x The Walking Dead
En ny crossover-episode med AMC’s The Walking Dead. Kæmp for overlevelse mod de udøde som Rick Grimes, Daryl Dixon, Michonne og Negan i tre unikke historiekapitler med ikoniske steder fra The Walking Dead. Kæmp dig gennem horder af farlige, nye, langsommere – men stadig dødbringende – Walkers i The Prison, Alexandria Safe Zone og Grady Memorial Hospital med to nye nærkampsvåben (Negans bat Lucille og Michonnes katana) og to nye våbenskins (Ricks revolver og Daryls armbrøst). Men pas på den nye særlige Zeke: den frygtede Spiked Walker.