World War Z x The Walking Dead
Satu episod silang cerita baharu bersama The Walking Dead dari AMC. Bertempur untuk bertahan hidup menentang mayat hidup sebagai Rick Grimes, Daryl Dixon, Michonne dan Negan dalam tiga bab cerita unik dengan lokasi ikonik dari The Walking Dead. Lawannya gelombang Walkers baharu yang lebih perlahan tetapi tetap berbahaya di Penjara, Kawasan Selamat Alexandria dan Hospital Grady Memorial dengan dua senjata jarak dekat baharu (Bat Lucille Negan dan Katana Michonne), serta dua kulit senjata baharu (Pistol Revolver Rick dan Busur silang Daryl). Tetapi berhati-hati dengan Zeke khas baharu: Spiked Walker yang ditakuti.