World War Z x The Walking Dead
AMC'nin The Walking Dead dizisiyle birlikte hazırlanan yeni bir ortak bölüm. The Walking Dead'in unutulmaz konumlarında geçen üç özel hikâye bölümünde Rick Grimes, Daryl Dixon, Michonne ve Negan olarak hayatta kalmak için zombilerle mücadele et. The Prison, Alexandria Safe Zone ve Grady Memorial Hospital konumlarında iki yeni yakın dövüş silahı (Negan'ın Bat Lucille'i ve Michonne'un Katana'sı) ve iki yeni silah görünümüyle (Rick'in Revolver'ı ve Daryl'ın Crossbow'u) tehlikeli, daha yavaş hareket eden ama bir o kadar da ölümcül olan yeni Walker güruhlarına karşı savaş. Ancak özel yeni zombiye karşı çok dikkatli ol: korkunç Spiked Walker.