World War Z: Aftermath - Valley of the Zeke
Yeni karakterler eşliğinde Arizona'da geçen 3 yeni görev sunan yepyeni bir hikâye bölümü oyuna ekleniyor. Hayatta kalanlardan oluşan bir kafile, Phoenix'ten kaçarken marazlıların saldırısına uğrar ve devriye birliklerinden bir tanesi gruptan ayrılır.