World War Z: Aftermath – skórek broni Victory Lap
Pakiet skórek broni inspirowany ukochanym zespołem wyścigowym Marca Contiego. Kolorystyka, która niegdyś nawiązywała do zawrotnych prędkości sportowych wozów, teraz odzwierciedla morderczy potencjał likwidowania zombie. W pakiecie znajdziesz cztery skórki premium – po jednej dla każdej broni.