Drive Me Crazy
During the game, you will be asked one question: "With Yua Mikami by your side, would you still have a change of heart?"
Introduction of Drive Me Crazy
Mikami,the most popular contemporary idol, opens a cake shop after retiring from the military for the sake of her beloved Qiangzi and she decides to marry her lover Qiangzi. However, Mikami was very upset when Qiangzi lost his wedding ring at his own bachelor party. What Mikami didn't realize was that Qiangzi was also has ties with the tycoon's first love, the national female idol, the sexy pet doctor, the well-known football commentator, the sickly traditional-style girl, the wealthy female boss, and the rock-and-roll biker girl. Mikami's only request is that Qiangzi find the wedding ring.
Product Features
To provide players with a more immersive experience, not only is the game shot from a first-person perspective, but every scene is also carefully crafted to closely align with the game characters. Each character and scene is designed to harmonize well, enhancing the player's sense of integration.
The entire story is well-rounded, differentiating itself from homogeneous live-action interactive film games by using a non-linear narrative approach. There are ten characters, with eight main characters distinctly developed. Each has a unique emotional entanglement with the protagonist, ensuring logical plot progression. The storyline contains many surprising Easter eggs, catering to players with varied interests.
Ten emotional experiences, with character designs that closely align with the camera work, aesthetically and logically coordinated. Each character does not merely have a forced affection for Qiangzi; instead, each develops a unique emotional connection with the player, crafted to deliver a distinct emotional experience. Everyone is Qiangzi, each designed to drive me crazy.
Beyond the story, plot, and visuals, the most significant highlight of the game is the addition of eight mini-games. The outcomes of these games influence the direction of the main storyline, offering a level of player engagement unprecedented in similar games.
The game's theme song, "Animals," is composed by the independent band Mixin. Each character has their own unique piece of music, enhancing the atmosphere and the sense of immersion.