WRATH nedir?
WRATH: Aeon of Ruin, kendini Quake camiasına adamış deneyimli bir ekip tarafından orijinal Quake Motorunda geliştirilen, zorlu bir birinci şahıs nişancı oyunudur.
WRATH'ın vizyonu yıllar önce Jeremiah "KillPixel" Fox tarafından tasarlandı. Geliştirme daha sonra KillPixel'in yanı sıra projenin Kreatif Direktörü olarak Slipgate Ironworks tarafından sürdürüldü.
Quake Motoru sağlam ve açık kaynaklı bir motordur ve bunun gibi bir oyun için son derece uygundur.
Modern bir motorla çalışmaya kıyasla çeşitli zorluklar sunsa da, WRATH'ın arkasındaki ekip Quake motoru konusunda oldukça deneyimlidir ve motoru çoğu kişiden daha iyi bilir. Aynı zamanda tıpkı Ion Maiden (Build Motorunu Kullanan) gibi oyuna belirli bir özgünlük unsuru da getiriyor.
Ageless Sea'ye açıldıktan sonra, yitip gitmekte olan bir dünyanın kıyılarına ulaştın.
Her şeyi tüketen karanlığın içinden beyaz pelerinli bir figür olan Shepherd of Wayward Souls ortaya çıktı ve sana Guardians of the Old World'den geriye kalanların peşine düşme görevini verdi. Antik harabeleri keşfetmek, unutulmuş sırları açığa çıkarmak ve gizlenen tehlikelerle mücadele etmek için derin ve kasvetli bir atmosferde yolculuğa çıkman gerekiyor.
Oyunda her biri 5 seviyeye, çeşitli bölüm sonu canavarlarına, 15'ten fazla düşmana, 9 silaha ve 10 esere sahip olan 3 eşsiz Hub dünyası bulunmakta. Çoğu oyuncunun oyunu orta zorlukta tamamlamak için 15-20 saate ihtiyacı olacağını tahmin ediyoruz.
Başlangıçta WRATH'a çok oyunculu modu dahil etme planımıza rağmen, dikkatli bir değerlendirmenin ardından bu özelliği oyundan çıkarmaya karar verdik.
WRATH zor ama adil bir oyundur. Oyuncular deneyim boyunca sürekli olarak test edilecek ve zorluklarla karşılaşacak, aynı zamanda da her an yeni durumlara uyum sağlamak zorunda kalacak.
WRATH, Açık Kaynak (GPL), Quake Motoru ve DarkPlaces kullanılarak geliştirilmiştir. Bu, kaynak kodu oyunla birlikte yayınlandığı sürece herkesin motordan ticari olarak yararlanmasını mümkün kılar. Quake ile tek ortak yönü budur.