Jesteś cudzoziemcem. Niegdyś dryfowałeś po morzu Ageless Sea, a teraz znalazłeś się na brzegu umierającego świata. Z pochłaniającej ciemności wyłania się postać odziana w biały płaszcz, Shepherd of Wayward Souls, który obarcza Cię zadaniem zlikwidowania pozostałych Guardians of the Old World. Musisz udać się w głąb rozległego mroku, aby zbadać starożytne ruiny, odkryć zapomniane tajemnice i walczyć z czyhającymi okropieństwami.
W napędzanych legendarną technologią Quake 1 żyłach WRATH płynie DNA słynnych strzelanek lat 90. WRATH cechuje się wciągającą walką i bogatym światem ze zróżnicowanymi lokalizacjami i porywającą historią. Wszystkie elementy są mistrzowsko ze sobą splecione, tworząc autentyczny i niezapomniany tytuł, który jest równie ponadczasowy co gry, z których czerpie inspirację.
● Eksploruj ogromny, spowity w ciemności świat, który został starannie zaprojektowany przez weteranów sceny gry Quake.