Outlander adlı karakterle oynuyorsun. Ageless Sea'ye açıldıktan sonra, yitip gitmekte olan bir dünyanın kıyılarına ulaştın. Her şeyi tüketen karanlığın içinden beyaz pelerinli bir figür olan Shepherd of Wayward Souls ortaya çıktı ve sana Guardians of the Old World'den geriye kalanların peşine düşme görevini verdi. Antik harabeleri keşfetmek, unutulmuş sırları açığa çıkarmak ve gizlenen tehlikelerle mücadele etmek için derin ve kasvetli bir atmosferde yolculuğa çıkman gerekiyor.
Efsanevi Quake 1 teknolojisini kullanan WRATH, 90'ların saygıdeğer nişancı oyunlarının DNA'sını taşıyor. WRATH dünyası ilgi çekici savaşlar, çeşitli ortamlar ve büyüleyici hikâyeler açısından zengindir. Her unsur, ona ilham veren oyunlar kadar zamansız, özgün ve büyüleyici bir deneyim yaratmak için ustalıkla iç içe geçirilmiştir.
● Quake camiasının tecrübeli geliştiricileri tarafından tutkuyla hazırlanan karanlığa bürünmüş, geniş bir dünyayı keşfet.
● Gölgelerde gizlenen ve kanını akıtmak isteyen 15 benzersiz düşmanı yerle bir et.