WRC 24 Location & Car İçerik Paketi
Yeni konumlar, anlar, etaplar, yüksek performanslı arabalar, yeni kaplamalar ve daha fazlasıyla ralli sezonunun heyecanını yaşayın. Devam eden ralli yolculuğunuza çıkmaya hazır olun!