WRC 24 Season Expansion Bundle
Elevate your rally experience with the WRC 2024 Season Expansion Bundle! Discover thrilling new locations, Tet Rally Latvia and the Orlen 80th Rally Poland. Drive the latest high-performance vehicles like the Ford Fiesta Rally3 Evo and Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID '24. Customize your rally cars with more than 50 new liveries and compete against 52 official crews. Also included in this bundle are the Le Maestros and Hard Chargers Content Pack.