WRC 24 Season Expansion Bundle
WRC 2024 Season Expansion Bundle ile ralli deneyiminizi yükseltin! Heyecan verici yeni konumlar Tet Rally Latvia ve Orlen 80th Rally Poland’ı keşfedin. Ford Fiesta Rally3 Evo ve Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID '24 gibi son çıkan yüksek performanslı arabaları sürün. 50’den fazla yeni kaplama ile ralli arabalarınızı özelleştirin ve 52 resmi ekibe karşı mücadele edin. Ayrıca bu pakette Le Maestros ve Hard Chargers İçerik Paketleri de bulunuyor.