WRC 10 Mitsubishi Lancer Evo V 1998
1998 WRC Dünya Şampiyonu Tommi Mäkinen'in Mitsubishi Lancer Evo V'inin direksiyonuna geç ve aynı yıl ulaştığı Rallye Sanremo zaferini yeniden yaşa.