WRC 10 Arena Panzerplatte SSS
Poznaj w skali 1:1 słynny niemiecki super OS Arena Panzerplatte, uwielbiany przez fanów WRC ze względu na zmiany nawierzchni i mnóstwo utrudnień na trasie!