WRC 10 Arena Panzerplatte SSS
Değişken zemini ve tehlikeleri ile ralli tutkunlarının gönlünde taht kuran Almanya'daki meşhur WRC süper özel etabı Arena Panzerplatte'ı 1:1 ölçekle deneyimle.