Citroën C4 WRC (2010)
Samochód, który odniósł najwięcej sukcesów w historii WRC, zdobywając w ciągu czterech lat 3 tytuły mistrzowskie w kategorii konstruktorów i 4 tytuły mistrzowskie w kategorii kierowców. Za jego kierownicą zasiadał legendarny kierowca Sébastien Loeb.
W latach 2007– 2010 Citroën C4 WRC wygrał 36 z 56 rajdów WRC, w których brał udział. W czasie tej niezwykłej dominacji w C4 aż 34 zwycięstwa dla Citroëna zdobył Sébastien Loeb. W 2010 roku ten sam samochód pomógł również odnieść dwa pierwsze zwycięstwa w WRC następcy Loeba – Sébastienowi Ogierowi.
Dzięki swojej niezwykłej jak na swoje czasy konstrukcji i niesamowitym osiągom stał się jednym z najpopularniejszych samochodów rajdowych WRC.