Peugeot 206 WRC (2002)
2000'den 2002'ye kadar şampiyonluk kazanan araba. Bu süre içinde 24 ralli kazandı ve Marcus Grönholm ile Gilles Panizzi gibi efsanevi pilotlar tarafından kullanıldı.