WRC 8 edycja Deluxe
Wraz z edycją Deluxe otrzymujesz kompletną grę WRC 8, Pakiet legendarnych aut z trzema kultowymi samochodami (Alpine A110, Ford Escort RS i Lancia Delta HF Integrale) oraz doświadczonych członków załogi, których można dodać do personelu w trybie kariery.
Tryb kariery, czyli gry dla pojedynczego gracza, został kompletnie przebudowany i oferuje zarządzanie kalendarzem, badania i rozwój w celu ulepszania osiągów, zatrudnianie personelu oraz zarządzanie zasobami ludzkimi (mechanikami, inżynierami, medykami oraz synoptykami, menedżerem finansowym itp.).
Do trybu wieloosobowego powracają cotygodniowe wyzwania i WRC eSports, ale wyzwania są trudniejsze, a rywalizacja jeszcze bardziej zacięta.
WRC 8 to najbardziej rozbudowana gra o wyścigach terenowych – w sezonie 2019 do dyspozycji graczy jest 50 zespołów, 14 rajdów i ponad 100 odcinków specjalnych.