WRC 8 Deluxe Sürüm
Deluxe Sürüm ile WRC 8 oyununun tamamını, üç ikonik araç içeren Legendary Car paketini (Alpine A110, Ford Escort RS ve Lancia Delta HF Integrale) ve Kariyer modunda takımınıza ekleyebileceğiniz deneyimli ekip üyelerini elde edersiniz.
Yeni dinamik hava durumu sistemi ile, iklim koşulları gerçek hayat etkisi yaşatır: Değişken çekiş, her kademe için farklı ayarlar, lastik seçimi ve hava tahmin ekibinin zekice kullanımının dikkate alınması gerekeceğinden yağmur ve kar yağışı, artık önemli bir oyun özelliğidir.
Çok oyunculu oyun için haftalık zorluklar ve WRC e-Sporlar geri döndü ancak zorluklar ve yarış artık daha da katı.
2019 sezonunda 50 takım, 14 ralli ve 100'ün üzerinde özel kademe ile WRC 8, arazi yarış oyununa dahil edilmiş en derin içeriğe sahiptir.