WRC 8 Alpine A110
Alpine A110 to pierwszy samochód, który wygrał rajdowe mistrzostwa świata w czasach współczesnych. Za kierownicą tego cacka triumfy świętowało wielu najlepszych kierowców świata w latach 70. XX wieku.