WRC 8 Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
The Lancia Delta is the ultimate rally car! With 11 manufacturers titles and 4 drivers titles between 1974 and 1992, no other car has surpassed it in the history of the WRC. With its ultra-high performance, it remains a challenging car to control.