WRC 8 Lancia Delta HF Integrale Evoluzione
Lancia Delta üstün ralli arabasıdır! 1974 ve 1992 yılları arasında 11 üretici ve 4 sürücü başlığı ile, WRC tarihinde başka hiçbir otomobil bunu geçemedi. Ultra yüksek performansıyla kontrol etmesi zor bir otomobil olmaya devam ediyor.