WRC 8 Legendary Car Pack
Zestaw 3 legendarnych modeli WRC z lat 70., 80. i 90. Wszystkie te pojazdy odcisnęły swoje piętno na historii WRC. Alpine A110, Ford Escort MkII 1800 i Lancia Delta HF Integrale mają wyjątkowe właściwości jezdne.