WRC 8 RWD Legends
Lancia 037, 1980'lerde efsanevi bir B Grubu otomobildi. Dünya Ralli Şampiyonası'nı kazanan son arkadan çekişli araçtı. Porsche 911 GT3 RS RGT'ye gelince, kendisi bir güç ve teknoloji canavarı.