WRC 8 FIA World Rally Championship
Tryb kariery, czyli gry dla pojedynczego gracza, został kompletnie przebudowany i oferuje zarządzanie kalendarzem, badania i rozwój w celu ulepszania osiągów, zatrudnianie personelu oraz zarządzanie zasobami ludzkimi (mechanikami, inżynierami, medykami oraz synoptykami, menedżerem finansowym itp.).
Do trybu wieloosobowego powracają cotygodniowe wyzwania i WRC eSports, ale wyzwania są trudniejsze, a rywalizacja jeszcze bardziej zacięta.
WRC 8 to najbardziej rozbudowana gra o wyścigach terenowych – w sezonie 2019 do dyspozycji graczy jest 50 zespołów, 14 rajdów i ponad 100 odcinków specjalnych.