WRC 9 Audi Quattro A2 1984
Audi Quattro A2 był najbardziej kultowym samochodem lat 80. Między 1982 a 1984 rokiem został przez kierowców i producentów dwukrotnie uznany mistrzem świata — a także był najpopularniejszym samochodem tej dekady. Bezdyskusyjna gwiazda grupy B!