WRC 9 Audi Quattro A2 1984
Audi Quattro A2, 80'lerin en ikonik arabasıydı. 82'den 84'e kadar iki kez Sürücü ve Marka klasmanlarında Dünya Şampiyonu oldu ve o yılların en popüler arabasıydı. B Grubunun tartışmasız yıldızı!