WRC 9 Barcelona SSS
W samym sercu Barcelony, ten tor Super Special Stage jest jednym z najbardziej technicznych w tym sezonie. Ze względu na bardzo wąskie drogi i ciasne zakręty, kierowcy muszą wykazać się wyjątkową koncentracją.