WRC 9 Barcelona SSS
Barselona'nın kalbindeki bu Süper Özel Etap, sezonun en teknik etaplarından biri. Çok dar yolları ve keskin virajları nedeniyle sürücülerin üst düzey konsantrasyona sahip olması gerekiyor.